Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025

wróć do kategorii

Wśród wszystkich 41 zgłoszonych do plebiscytu samochodów redakcja wybierze ten jeden, który naszym zdaniem jest uniwersalnie najlepszy. Nasz wybór zawsze pada na auto, które wnosi najwięcej świeżości na rynek – jest innowacyjne, zachwyca swoim wyglądem, wykonaniem, ale także potrafi płynąć pod prąd i pokazuje, że pewne rzeczy można zrobić inaczej.

Artykuły

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025: Dacia Bigster

Zwycięstwo w kategorii głównej plebiscytu Samochodu Roku Wirtualnej Polski 2025 redakcja Autokult.pl przyznała Dacii Bigster. Ten sam model został wyróżniony również w kategoriach Rodzinnego Samochodu Roku oraz Samochodu Roku Internautów Wirtualnej Polski.

Ile kosztuje Samochód Roku WP 2025?

Dacia Bigster, ogłoszona Samochodem Roku WP, kosztuje w wersji rekomendowanej przez ekspertów Superauto.pl 132 tys. zł. Za leasingowanie tego pojazdu trzeba natomiast zapłacić 1 940 zł netto miesięcznie. Z taką ceną za pokaźnych rozmiarów SUVa z napędem 4x4 i miękką hybrydą, zwycięzca konkursu WP może być pierwszą poważną odpowiedzią tradycyjnej branży moto na inwazję aut chińskich.

Dacia Bigster, czyli powiew świeżości w rumuńskiej marce

Dacia Bigster zgarnęła nie tylko tytuł Samochodu Roku Wirtualnej Polski 2025, ale i statuetki w kategoriach auta rodzinnego czy Samochodu Roku Internautów. Zanim jeszcze auto w ogóle pojawiło się w salonach, przebiło liczbę tysiąca zamówień i to w najbogatszych wersjach. Co jest źródłem tego sukcesu?

Test: Dacia Bigster 4x4 – teraz jestem przekonany

Po teście Dacii Bigster Hybrid byłem przekonany co do tego, że jest to model przełomowy i wyjątkowo udany, wart każdej wydanej złotówki. Ale gdybym miał kupić Bigstera, to celowałbym z pewnością w wariant 4x4. I teraz jestem pewien, że to byłby dobry wybór dla mnie, ale niekoniecznie dla każdego.

Dacia Bigster z zupełnie nowym napędem. Tak dobrej oferty nie ma konkurencja

Już od pewnego czasu można konfigurować Dacię Bigster z zupełnie nowym napędem. Super ekonomiczny silnik 1.2 Turbo mild hybrid dostał instalację zasilania autogazem. Dzięki temu Bigster stał się oszczędnym, dużym, rodzinnym SUV-em za rozsądne pieniądze.

Imponujące parametry. To te liczby zrobiły na nas wrażenie

Dacia Bigster nie jest samochodem idealnym, w wielu kategoriach nie błyszczy, ale zdobyła tytuł Samochodu Roku Wirtualnej Polski, przyznany zarówno przez redakcję, jak i czytelników. W tym materiale zdradzimy wam, które z pomiarów zrobiły na nas największe wrażenie.

Dacia Bigster 4x4 czy Bigster Hybrid? Sprawdzamy, co się bardziej opłaca

Klienci chcący zamówić Dacię Bigster stają przed dość trudnym wyborem jednej z czterech wersji napędowych. Dwie topowe wydają się być najbardziej atrakcyjne i są w podobnej cenie. Sprawdziliśmy, po jakim czasie hybryda się zwróci, skoro pali mniej.

Tajemniczy przycisk E-Save. Do czego służy?

W samochodach czasami są przyciski, które nie wiadomo do czego służą, a instrukcja obsługi niewiele wyjaśnia. Ale co gorsza, ich użycie wydaje się niczego nie zmieniać. Jednym z takich jest E-Save w hybrydowej Dacii Bigster. Wyjaśniamy, o co tu chodzi.

Dacia Bigster z nową wersją. "Szczególnie duży wzrost"

Dacia Bigster nie tylko zgarnęła statuetki w kategoriach Rodzinnego Samochodu Wirtualnej Polski czy Samochodu Internautów. Bigster wygrał najważniejszą kategorię, Samochodu Roku Wirtualnej Polski, a sprzedaż tylko potwierdza, jak istotny jest to model, zwłaszcza w wersji z LPG.

Dacia Bigster za mniej niż 99 990 zł. Wystarczy spojrzeć na ofertę dealerów

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025, Dacia Bigster, oferowana jest cennikowo od 99 900 zł. Sztywna oferta importera to jedno, rzeczywista sytuacja na rynku – drugie. Okazuje się, że dealerzy oferują ten samochód jeszcze taniej.

Dlaczego Dacia Bigster została Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2025?

W organizowanym już po raz ósmy plebiscycie Samochodu Roku Wirtualnej Polski rywalizowało tym razem rekordowe 39 nowości na polskim rynku. Tytuł najlepszej z nich redakcja Autokult.pl przyznała nowej Dacii Bigster. Nagrodę przyjęła Agnieszka Łyżwińska, dyrektor zarządzająca marki Dacia na region EAST.