Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025

wróć do kategorii

Wśród wszystkich 41 zgłoszonych do plebiscytu samochodów redakcja wybierze ten jeden, który naszym zdaniem jest uniwersalnie najlepszy. Nasz wybór zawsze pada na auto, które wnosi najwięcej świeżości na rynek – jest innowacyjne, zachwyca swoim wyglądem, wykonaniem, ale także potrafi płynąć pod prąd i pokazuje, że pewne rzeczy można zrobić inaczej.

Artykuły

Samochód Roku Wirtualnej Polski 2025: Dacia Bigster

Zwycięstwo w kategorii głównej plebiscytu Samochodu Roku Wirtualnej Polski 2025 redakcja Autokult.pl przyznała Dacii Bigster. Ten sam model został wyróżniony również w kategoriach Rodzinnego Samochodu Roku oraz Samochodu Roku Internautów Wirtualnej Polski.

Ile kosztuje Samochód Roku WP 2025?

Dacia Bigster, ogłoszona Samochodem Roku WP, kosztuje w wersji rekomendowanej przez ekspertów Superauto.pl 132 tys. zł. Za leasingowanie tego pojazdu trzeba natomiast zapłacić 1 940 zł netto miesięcznie. Z taką ceną za pokaźnych rozmiarów SUVa z napędem 4x4 i miękką hybrydą, zwycięzca konkursu WP może być pierwszą poważną odpowiedzią tradycyjnej branży moto na inwazję aut chińskich.

Dacia Bigster, czyli powiew świeżości w rumuńskiej marce

Dacia Bigster zgarnęła nie tylko tytuł Samochodu Roku Wirtualnej Polski 2025, ale i statuetki w kategoriach auta rodzinnego czy Samochodu Roku Internautów. Zanim jeszcze auto w ogóle pojawiło się w salonach, przebiło liczbę tysiąca zamówień i to w najbogatszych wersjach. Co jest źródłem tego sukcesu?

Test: Dacia Bigster 4x4 – teraz jestem przekonany

Po teście Dacii Bigster Hybrid byłem przekonany co do tego, że jest to model przełomowy i wyjątkowo udany, wart każdej wydanej złotówki. Ale gdybym miał kupić Bigstera, to celowałbym z pewnością w wariant 4x4. I teraz jestem pewien, że to byłby dobry wybór dla mnie, ale niekoniecznie dla każdego.

Dacia Bigster z zupełnie nowym napędem. Tak dobrej oferty nie ma konkurencja

Już od pewnego czasu można konfigurować Dacię Bigster z zupełnie nowym napędem. Super ekonomiczny silnik 1.2 Turbo mild hybrid dostał instalację zasilania autogazem. Dzięki temu Bigster stał się oszczędnym, dużym, rodzinnym SUV-em za rozsądne pieniądze.