BMW i5 ma też bardziej praktyczną wersję. To jeden z niewielu takich elektryków
BMW i5 wybrane Technologicznym Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2024 domyślnie występuje jako klasyczny sedan. Niemcy niedawno jednak uzupełnili ofertę o wariant kombi - praktyczniejszy i atrakcyjny wizualnie.
Elektryczne kombiaki to segment, który dopiero się rodzi. Napęd dotychczas parowany głównie z hatchbackami, SUV-ami i sedanami niedawno trafił do Volkswagena ID.7 Tourer, a następnie BMW i5 Touring. To ciekawa opcja do poszukujących praktycznego elektryka.
BMW i5 Touring jest w stanie pomieścić 570 litrów ładunku. Co więcej, po złożeniu kanapy wartość wzrasta do 1700 litrów, zmieniając i5 w sporą bagażówkę. I to całkiem atrakcyjną wizualnie.
Bawarski producent zawsze wiedział jak robić ładne kombi, a nowe i5 nie jest wyjątkiem. Sedan budzi pewne kontrowersje, ale kombi prezentuje się znacznie przyjemniej. Linie nowej piątki zdają się lepiej współgrać z nadwoziem dwu- niż trójbryłowym.
By cieszyć się większą przestrzenią na bagaże, trzeba dopłacić 10 500 zł w stosunku do sedana. Ceny i5 Touring startują z poziomu 355 500 zł. Tyle wystarczy na wersję z tylnym napędem i 340-konnym silnikiem, pozwalającym osiągać pierwszą setkę w 6,1 sekundy.